ورود
^




گزارش کامل و نتایج مسابقات iCG-HearthStone Solo فصل پاییز94
گزارش کامل و نتایج مسابقات iCG-HearthStone Solo فصل پاییز94
گزارش کامل و نتایج مسابقات iCG-HearthStone Solo فصل پاییز94

ضمن تشکر و خسته نباشید خدمت تمامی شرکت کنندگان عزیز و مخصوصاً داوران و ادمین های محترم آقایان علی اسفندیاری، امیر حسین بیات، علی سرمدی، آرش ببرافکن و آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای این دوستان، در زیر می توانید نفرات برتر این دوره از مسابقات را ملاحظه بفرمایید.

 

رتبه

نام شرکت کننده

مقام اول

آقای علیرضا محمدی

مقام دوم

آقای رضا سعیدی نیا

مقام سوم

آقای سیاوش ادیب

مقام چهارم

آقای میلاد ماهجورقانی

مقام پنجم

آقایان شایان آذری و سینا وزیری

مقام ششم

آقایان حمیدرضا علیزاده و معین سپیانی

 

پس از ثبت نام شرکت کنندگان و توزیع کارت های مسابقات که در ساعت 10 صبح انجام گرفت، شرکت کنندگان طبق روال مسابقات گذشته برای چیدن Deck های مسابقات و ثبت Screenshot در محل مسابقات حاضر شدند.

داوران پس توضیح قوانین کلی و یادآوری نکاتی به بازیکنان آن ها را برای Round اول مسابقات راهی محل برگزاری کردند.

در ساعت 10:30 دقیقه صبح مسابقات با 32 شرکت کننده شروع شد. در مرحله اول 16 بازی همزمان رو شاهد بودیم. سالن اصلی و اتاق های ViP مخصوص شرکت کنندگان و دو اتاق دیگر مخصوص تماشاچیان بود.

در این مسابقات نفرات برتر دوره قبل و بازیکنان خوب ایرانی حضور داشتند. امیر حسین سمیعی مقام اول ایلیا جاویدانی مقام دوم و حسام شریفی مقدم مقام سوم مسابقات گذشته بودند.

در مرحله اول مسابقات امیرحسین سمیعی در مقابل حریف قسم خورده خودش امیرحسین بیات قرارگرفته بود و این بازی رو واگذار کرد و قهرمان سری گذشته مسابقات به جدول بازنده ها رفت.

ایلیا جاویدانی در مقابل میلاد ماهجورقانی قرار گرفت و او هم مانند امیرحسین سمیعی بازی اول خودش رو با بخت پشت سر گذاشت و به جدول بازنده ها رفت.

و اما حسام شریفی مقدم در مرحله اول توانست علی اسفندیاری مقام سوم مسابقات سری اول را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

مسابقات با هیجان خاصی شروع شد و قهرمانان سری گذشته در جدول بازنده ها منتظر حریف خودشون بودند.

در مرحله دوم حسام شریفی مقدم با پیروزی بر محمدامین اسلامی نایب قهرمان سری اول مسابقات توانست گامی دیگر به سوی جلو بردارد.

در جدول بازنده ها که جدال بر سر حذف نشدن از مسابقات بود امیرحسین سمیعی با محمد امین سلامی بازی روبرو شد که محمد امین سلامی توانست 3-0 برنده این بازی شود و امیرحسین سمیعی با 2 باخت از دور رقابت ها حذف شد.

از آن سو ایلیا جاویدانی بازی خود را به آرمان بنی جمالی واگذار کرد و او نیز همانند امیرحسین سمیعی از با دو باخت پیاپی از دور مسابقات حذف شد.

در ادامه مسابقات حسام شریفی مقدم حریف میلاد ماهجورقانی شد و بازی نزدیکی را شاهد بودیم که در آخر با نتیجه 3-2 به نفع میلاد ماهجورقانی به پایان رسید و حسام شریفی مقدم به جدول بازنده ها رفت تا یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند.

در جدول برنده ها نام سیاوش ادیب و علیرضا محمدی به چشم می خورد که در این دوره از مسابقات شانس های قهرمانی بودند. سیاوش ادیب که در نهایت به میلاد ماهجوقانی برخورد کرد و توانست بازی خودش رو با نتیجه 3-1 پیروز شود و علیرضا محمدی که پس از پیروزی بر دوست خود آریا پیشگاه و گذر از حریف بعدی خود شایان آذرش به سیاوش ادیب رسید.

مرحله فینال جدول برنده ها بین سیاوش ادیب و علیرضا محمدی بود که علیرضا محمدی توانست پس از یک بازی نفس گیر و سخت با نتیجه 3-2 پیروز شود و به فینال بزرگ مسابقات راه پیدا کند.

سیاوش ادیب که مقام سومی خودش رو مسجل کرده بود به جدول بازنده ها رفت تا شانس دیگه خودش رو برای رسیدن به فینال امتحان کند جدول بازنده هایی که با هیجان تمام در حال پیشروی بود و حریفان صاحب نامی در آن حضور داشتند.

حسام شریفی مقدم در جدول بازنده ها به حریف خود حمیدرضا علیزاده بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

رضا سعیدی نیا قهرمان دور اول مسابقات در جدول بازنده ها یک به یک بازی های خودش رو با پیروزی پشت سر میگذاشت و حریفان خودش رو از دور مسابقات حذف میکرد. او همچنین توانست میلاد ماهجورقانی را از دور رقابت ها حذف کند و برای بازی فینال بازنده ها حریف سیاوش ادیب شود.

در فینال بازنده ها او توانست با نتیجه 3-0 سیاوش ادیب را شکست دهد و به فینال بزرگ مسابقات راه پیدا کند تا بار دیگر خاطره خود در مسابقات سری اول را تکرار کند.

بلاخره مسابقه نهایی و مشخص کننده قهرمان این سری از مسابقات بین دو شرکت کننده خوب یعنی رضا سعیدی نیا و علیرضا محمدی شروع شد. رضا سعیدی نیا و علیرضا محمدی با روحیه زیادی برای قهرمانی میجنگیدند در بازی اول رضا سعیدی نیا موفق شد که حریف خود را شکست دهد. در بازی دوم که بازی بسیار نزدیکی بود رضا توانست بار دیگر بر حریف خود پیروز شود. نتیجه بازی 2-0 به نفع رضا شد. اما در بازی سوم علیرضا محمدی توانست پیروز شود و امید به او بازگشت و توانست در بازی چهارم هم پیروز باشد و نتیجه مسابقات را 2-2 مساوی کند. در بازی آخر بازی بسیار حساس و نفس گیری برای دو شرکت کننده بود علیرضا محمدی توانست برنده شود و مقام اول مسابقات را ازآن خود کند.

جوایز مسابقات در حدود ساعت 7 بعد از ظهر جمعه به نفرات برتر اهدا شد و مسابقات این فصل نیز با خاطراتی خوش به پایان رسید.

در آخر بازهم از حمایت و حضور شرکت کنندگان در مسابقات مجموعه Iran Cyber Games کمال تشکر را داریم و برای تمامی دوستان آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون می کنیم.

برای مشاهده ی عکس های مسابقات iCG-HearthStone فصل پاییز 94 می توانید از طریق صفحه ی اینستاگرام ما به آدرس زیر و یا عضویت از طریق کانال رسمی مجموعه iNFiNiTY در تلگرام اقدام کنید:

https://telegram.me/iNFiNiTYGameCenter    کانال رسمی مجموعه اینفینیتی در تلگرام

https://www.instagram.com/infinitygamecenter   صفحه ی اینستاگرام مجموعه اینفینیتی

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
♥♦Pocket♥♣Aces♠♥ 1394/9/14 
Ajaaaaaaaaaaaaaab !!!!!!!!!! D:
DanTe 1394/9/14 
Agha Shahkar bod mamnon babate bargozari
تشکر از شرکت کنندگان که مجموعه iCG رو حمایت می کنند.
Olympus 1394/9/16 
امیدوارم که مسابقات غیر حضوری یا حداقلش در سرور NA بیاد ما هم بتونیم شرکت کنیم
مسابقات حضوری که حال دیگه ای داره :) ایشالا بشه که شما دوستان هم بتونید توی مسابقات شرکت کنید
Olympus 1394/9/17 
واقعا شور و حال مسابقات حضوری فرق میکنه ، متاسفانه برای برای ما هزینه اومدن به محل برگذاری اندازه جایزه نفرات برتر اب میخوره :D البته اکثر مسابقات و لیگ های فصلی که تو دنیا برگذار میشه غیرحضوریه
Uh-huh 1395/1/18 
با سلام امسال deck های نفرات برتر رو چرا نذاشتید روی سایت?